HEJ OCH VÄLKOMMEN

.. till min och Nikitas blogg. En morsa/dotter blogg tror jag kan bli riktigt coolt :)  Nikita kommer att blogga om sin vardag, skola, mode och musik och jag kommer att blogga mer om mitt yrke som modellfotograf/fotoretucherare etc. Visa lite bilder och ge dom som vill och behöver lite tips och trix i photoshop.  Lite vardags trams blir det nog också. 

Laddar upp "picture of today" en så kallad "glitz" bild dom tävlar med i USA inom pageant.  Har Ni frågor runt bilden, bara fråga på :)


Ha en fortsatt trevlig fredag kväll framför TV-rutorna runt om, här väntar jag på utslagningen i IDOL, tyvärr tror jag Reza eller Eddie åker ut :(  Vem tror Ni?


Kram på Er
Mamma Maria 


Kommentarer
Postat av: Bilja ~Photoshop bloggen~

tack så jätte mycket för din kommentar! Helt otroligt vacker bild!!! Hoppas ni haft en bra kväll!Kram

2009-11-14 @ 00:40:54
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/
Postat av: Lina

Sjukt nice blogg, och du är ju skitfin på bilden! :O

2009-11-14 @ 21:50:34
URL: http://lollinonasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0