THIS IS IT!

Hej på er :)

Som sagt, så är det här min och mammas nya blogg, har en privat blogg som jag inte skriver på längre, tyvärr. Den hittar ni HÄR.

Jag hade tänkt skriva lite om "This is it" som jag var och såg i onsdags, och jag kan ju bara säga att jag älskar den! Jag hade rysningar från början tillslut, men det gjorde ont att se hur smal Michael var, med sina stora kläder för att dölja det. Jag är riktigt glad för att jag fick se den. Se hur allting gick till, och se lite mer hur Michael var som person, och han var ju så ödmjuk så det är inte sant!



Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vänta på maten :)

Puss!

- Nikita


Kommentarer
Postat av: Lina

Men det är ju inte riktigt så det gick till heller ;) Filmen är ju en rökridå för att dölja sanningen!



Och han är underbar! <3 Och ödmjuk är han till 100%

I say it with love L-O-V-E! :]

2009-11-14 @ 21:49:19
URL: http://lollinonasss.blogg.se/
Postat av: mathy

vill se filmen :)

2009-11-17 @ 16:17:01
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0